Knihobot
Přesně tuhle si přidáte do košíku

Market Entry Strategy. The Lessons from Central and Eastern Europe

Více o knize

Monografie je reakcí na změněné světové podnikatelské prostředí, ve kterém se národní trhy spojily do jedné globální sítě a společnosti hledají nové formy řízení procesů, struktur a komunikace. Kniha má sloužit jako studijní materiál, může být také praktickým nástrojem pro společnosti v soukromém sektoru a pro veřejné instituce působící v oblasti mezinárodního obchodu a zahraničních hospodářských vztahů. Monografie byla vydána v rámci koedičního projektu KEY Publishing s.r.o. a Metropolitan University Prague Press.

Nákup knihy

Market Entry Strategy. The Lessons from Central and Eastern Europe, Jaroslav Petrík, Katarína Michalíková

Jazyk
Rok vydání
2018
product-detail.submit-box.info.binding
(měkká),
Stav knihy
Jako nová
Cena
103 Kč

Doručení

  •  

Platební metody

Navrhnout úpravu