Přesně tuhle si přidáte do košíku
Parametry
Kategorie
Více o knize
Příručka Kreativní výzkum: Teorie a praxe výzkumu v oblasti tvůrčích odvětví přispívá k hlubšímu porozumění roli výzkumu v kreativních průmyslech a vyzdvihuje jeho důležitost coby způsobu potvrzení hodnoty tvůrčí činnosti. Jako užitečný průvodce postupy výzkumu k diplomové nebo disertační práci je kniha určena zejména studentům designu a designového managementu, architektury, marketingu, mediální komunikace, uměleckých oborů, humanitních a společenských věd a obchodních studií. Stejně dobře však může posloužit všem, kteří v těchto oblastech již působí.
Skladem máme celkem knihy Kreativní výzkum - Teorie a praxe výzkumu v oblasti tvůrčích odvětví (2017).
Nákup knihy
Kreativní výzkum - Teorie a praxe výzkumu v oblasti tvůrčích odvětví, Hilary Collins
- Jazyk
- Rok vydání
- 2017,
- Stav knihy
- Dobrá
- Cena
- 196 Kč
Doručení
Platební metody
Navrhnout úpravu
- Titul
- Kreativní výzkum - Teorie a praxe výzkumu v oblasti tvůrčích odvětví
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Hilary Collins
- Vydavatel
- Barrister & Principal
- Rok vydání
- 2017
- ISBN10
- 8074851257
- ISBN13
- 9788074851254
- Kategorie
- Nezařazeno
- Anotace
- Příručka Kreativní výzkum: Teorie a praxe výzkumu v oblasti tvůrčích odvětví přispívá k hlubšímu porozumění roli výzkumu v kreativních průmyslech a vyzdvihuje jeho důležitost coby způsobu potvrzení hodnoty tvůrčí činnosti. Jako užitečný průvodce postupy výzkumu k diplomové nebo disertační práci je kniha určena zejména studentům designu a designového managementu, architektury, marketingu, mediální komunikace, uměleckých oborů, humanitních a společenských věd a obchodních studií. Stejně dobře však může posloužit všem, kteří v těchto oblastech již působí.