
Parametry
Kategorie
Více o knize
Zahájení školní docházky patří ke klíčovému období v životě dítěte. To vše s sebou přináší změny v jeho životě i v životě jeho nejbližších. Pokud se má malý školák relativně bezproblémově vyrovnat s novým prostředím a požadavky, je nutné, aby byl na vstup do školy zralý a připravený. V poslední době se setkáváme s vysokým počtem odkladů povinné školní docházky. Jak ukazují výzkumy, příčinami nejsou jenom nezralost a nepřipravenost, ale i obava rodičů z neúspěchu jejich dětí. Významnou roli zde sehrává nejenom rodina, ale i předškolní zařízení, které většina dětí před nástupem do školy navštěvuje. Publikace vznikla jako inspirace pro práci učitelů mateřských škol a jejich pedagogickodiagnostickou činnost při posuzování rozvoje klíčových kompetencí dítěte jako ukazatele školní připravenosti.
Nákup knihy
Učitel - aktér edukačního procesu předškolního vzdělávání, Eva Šmelová
- Jazyk
- Rok vydání
- 2013
- product-detail.submit-box.info.binding
- (měkká)
Doručení
Platební metody
Navrhnout úpravu
- Titul
- Učitel - aktér edukačního procesu předškolního vzdělávání
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Eva Šmelová
- Vydavatel
- Univerzita Palackého v Olomouci
- Rok vydání
- 2013
- Vazba
- měkká
- ISBN10
- 8024440334
- ISBN13
- 9788024440330
- Kategorie
- Mateřství a rodičovství
- Anotace
- Zahájení školní docházky patří ke klíčovému období v životě dítěte. To vše s sebou přináší změny v jeho životě i v životě jeho nejbližších. Pokud se má malý školák relativně bezproblémově vyrovnat s novým prostředím a požadavky, je nutné, aby byl na vstup do školy zralý a připravený. V poslední době se setkáváme s vysokým počtem odkladů povinné školní docházky. Jak ukazují výzkumy, příčinami nejsou jenom nezralost a nepřipravenost, ale i obava rodičů z neúspěchu jejich dětí. Významnou roli zde sehrává nejenom rodina, ale i předškolní zařízení, které většina dětí před nástupem do školy navštěvuje. Publikace vznikla jako inspirace pro práci učitelů mateřských škol a jejich pedagogickodiagnostickou činnost při posuzování rozvoje klíčových kompetencí dítěte jako ukazatele školní připravenosti.