Konec marketingu : ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích
Autoři
Parametry
Kategorie
Více o knize
Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý! Tradiční marketing v dnešní digitální době selhává, jeho novou formou se stávají sociální sítě. Autor v této knize přináší revoluci ve způsobu, jakým by obchodníci měli přistupovat k marketingu. Naučíte se uplatnit svou značku ve světě sociálních médií, kde dominují algoritmy, ubývá organický dosah a zákazníci nechtějí být prodáni, chtějí se zapojit. Dozvíte se, jak budovat chytřejší placené strategie, které vám pomohou ovládnout trh. Zjistíte, jak Donald Trump za pomoci sociálních médií vyhrál v roce 2016 prezidentské volby nebo proč je Kim Kardashian jednou z největších online značek na světě. Kniha vysvětluje, že bez ohledu na to, jak snadné je oslovit potenciální zákazníky, klíčový vztah mezi značkou a spotřebitelem stále potřebuje lidský dotek.
Skladem máme celkem knihy Konec marketingu : ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích (2021).
Nákup knihy
Konec marketingu : ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích, Carlos Gil, Ivana Sýkorová
- Jazyk
- Rok vydání
- 2021
- Stav knihy
- Jako nová
- Cena
- 121 Kč
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Konec marketingu : ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Carlos Gil, Ivana Sýkorová
- Vydavatel
- Grada
- Rok vydání
- 2021
- ISBN10
- 8027112966
- ISBN13
- 9788027112968
- Kategorie
- Marketing a PR
- Anotace
- Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý! Tradiční marketing v dnešní digitální době selhává, jeho novou formou se stávají sociální sítě. Autor v této knize přináší revoluci ve způsobu, jakým by obchodníci měli přistupovat k marketingu. Naučíte se uplatnit svou značku ve světě sociálních médií, kde dominují algoritmy, ubývá organický dosah a zákazníci nechtějí být prodáni, chtějí se zapojit. Dozvíte se, jak budovat chytřejší placené strategie, které vám pomohou ovládnout trh. Zjistíte, jak Donald Trump za pomoci sociálních médií vyhrál v roce 2016 prezidentské volby nebo proč je Kim Kardashian jednou z největších online značek na světě. Kniha vysvětluje, že bez ohledu na to, jak snadné je oslovit potenciální zákazníky, klíčový vztah mezi značkou a spotřebitelem stále potřebuje lidský dotek.