Marketing Management and Strategy
Autoři
Parametry
Kategorie
Více o knize
This text brings managers the latest ideas on branding, marketing and strategic change. It includes a step-by-step guide to developing marketing strategies and advice on pricing decisions, advertising and communications plans.
Nákup knihy
Marketing Management and Strategy, Peter Doyle
- Vpisky / podtrhávání
- Jazyk
- Rok vydání
- 1998
- Stav knihy
- Poškozená
- Cena
- 91 Kč
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Marketing Management and Strategy
- Jazyk
- anglicky
- Autoři
- Peter Doyle
- Vydavatel
- Prentice Hall
- Rok vydání
- 1998
- Vazba
- měkká
- ISBN10
- 0132622394
- ISBN13
- 9780132622394
- Kategorie
- Marketing a PR
- Anotace
- This text brings managers the latest ideas on branding, marketing and strategic change. It includes a step-by-step guide to developing marketing strategies and advice on pricing decisions, advertising and communications plans.