Marketing management and strategy
Autoři
Parametry
Kategorie
Více o knize
This text brings managers the latest ideas on branding, marketing and strategic change. It includes a step-by-step guide to developing marketing strategies and advice on pricing decisions, advertising and communications plans.
Nákup knihy
Marketing management and strategy, Peter Doyle
- Jazyk
- Rok vydání
- 1994
Jakmile ji vyčmucháme, pošleme vám e-mail.
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Marketing management and strategy
- Jazyk
- anglicky
- Autoři
- Peter Doyle
- Vydavatel
- Prentice Hall
- Rok vydání
- 1994
- Vazba
- měkká
- ISBN10
- 0130653500
- ISBN13
- 9780130653505
- Kategorie
- Podnikání a ekonomie, Marketing a PR
- Anotace
- This text brings managers the latest ideas on branding, marketing and strategic change. It includes a step-by-step guide to developing marketing strategies and advice on pricing decisions, advertising and communications plans.