Přes Balíkovnu doručujeme za 49 Kč

Knihobot
1/3

Mezinárodní marketing

Autoři

Více o knize

Již páté vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol. Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují příklady z praxe.

Parametry

ISBN
9788027130061
Nakladatelství
Cosmopolis

Kategorie

Varianta knihy

2021, měkká

Nákup knihy

Jakmile ji vyčmucháme, pošleme vám e-mail.