Knihu momentálně nemáme skladem![](/images/blank-book/blank-book.1920.jpg)
![](/images/blank-book/blank-book.1920.jpg)
Parametry
Kategorie
Více o knize
Written with media students in mind, this accessible book provides both students and researchers with a new perspective on how to research engagement, not as a metric but as a marker of power relations.
Nákup knihy
Media Engagement, Annette Hill
- Jazyk
- Rok vydání
- 2022
- product-detail.submit-box.info.binding
- (měkká)
Jakmile ji vyčmucháme, pošleme vám e-mail.
Doručení
Platební metody
Navrhnout úpravu
- Titul
- Media Engagement
- Jazyk
- anglicky
- Autoři
- Annette Hill
- Vydavatel
- Taylor & Francis Ltd
- Rok vydání
- 2022
- Vazba
- měkká
- ISBN10
- 1032016612
- ISBN13
- 9781032016610
- Kategorie
- Nezařazeno
- Anotace
- Written with media students in mind, this accessible book provides both students and researchers with a new perspective on how to research engagement, not as a metric but as a marker of power relations.