Knihobot
Hodnocení knihy
4.1

Praktická encyklopedie žurnalistiky a marketingové komunikace

Parametry

Více o knize

Třetí, aktualizované a podstatně rozšířené vydání úspěšného titulu Praktická encyklopedie žurnalistiky bylo obohaceno jak o další hesla z dosud zařazených oborů (tisk, elektronická média, informační technologie atd.), tak o celý nový obor, který se týká marketingu, jeho strategie i každodenní praxe v médiích. Autorský kolektiv pracovníků Fakulty sociálních věd UK tak připravil užitečnou příručku nejen pro studenty těchto oborů, ale i pro pracovníky všech médií a zájemce o stále se rozvíjející a měnící se mediální a marketingovou sféru.

Nákup knihy

Praktická encyklopedie žurnalistiky a marketingové komunikace, Barbora Osvaldová, Jan Halada

  • Flíčky
Jazyk
Rok vydání
2010
Stav knihy
Poškozená
Cena
22 Kč
Zrovna tuhle už nemáme.
Ukázat podobný kousek

Doručení

  •  

Platební metody

2021 2022 2023

Navrhnout úpravu