Praktická encyklopedie žurnalistiky a marketingové komunikace
Autoři
Parametry
Kategorie
Více o knize
Třetí, aktualizované a podstatně rozšířené vydání úspěšného titulu Praktická encyklopedie žurnalistiky bylo obohaceno jak o další hesla z dosud zařazených oborů (tisk, elektronická média, informační technologie atd.), tak o celý nový obor, který se týká marketingu, jeho strategie i každodenní praxe v médiích. Autorský kolektiv pracovníků Fakulty sociálních věd UK tak připravil užitečnou příručku nejen pro studenty těchto oborů, ale i pro pracovníky všech médií a zájemce o stále se rozvíjející a měnící se mediální a marketingovou sféru.
Nákup knihy
Praktická encyklopedie žurnalistiky a marketingové komunikace, Barbora Osvaldová, Jan Halada
- Flíčky
- Jazyk
- Rok vydání
- 2010
- Stav knihy
- Poškozená
- Cena
- 22 Kč
Zrovna tuhle už nemáme.
Ukázat podobný kousekDoručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Praktická encyklopedie žurnalistiky a marketingové komunikace
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Barbora Osvaldová, Jan Halada
- Vydavatel
- Libri
- Rok vydání
- 2010
- Vazba
- měkká
- ISBN10
- 807277266x
- ISBN13
- 9788072772667
- Kategorie
- Encyklopedie, Marketing a PR
- Hodnocení
- 4,1 z 5
- Anotace
- Třetí, aktualizované a podstatně rozšířené vydání úspěšného titulu Praktická encyklopedie žurnalistiky bylo obohaceno jak o další hesla z dosud zařazených oborů (tisk, elektronická média, informační technologie atd.), tak o celý nový obor, který se týká marketingu, jeho strategie i každodenní praxe v médiích. Autorský kolektiv pracovníků Fakulty sociálních věd UK tak připravil užitečnou příručku nejen pro studenty těchto oborů, ale i pro pracovníky všech médií a zájemce o stále se rozvíjející a měnící se mediální a marketingovou sféru.