Knihobot
1/4

Praktická encyklopedie žurnalistiky a marketingové komunikace

Autoři

Hodnocení knihy
4.1

Více o knize

Třetí, aktualizované a podstatně rozšířené vydání úspěšného titulu Praktická encyklopedie žurnalistiky bylo obohaceno jak o další hesla z dosud zařazených oborů (tisk, elektronická média, informační technologie atd.), tak o celý nový obor, který se týká marketingu, jeho strategie i každodenní praxe v médiích. Autorský kolektiv pracovníků Fakulty sociálních věd UK tak připravil užitečnou příručku nejen pro studenty těchto oborů, ale i pro pracovníky všech médií a zájemce o stále se rozvíjející a měnící se mediální a marketingovou sféru.

Parametry

ISBN
9788072772667
Nakladatelství
Libri

Kategorie

Vydání

Stav

Nákup knihy

Tato konkrétní kniha je již vyprodána.
Zobrazit podobnou knihu