Parametry
Více o knize
Kniha je zaměřena především na téma mezilidských vztahů ve školní třídě s využitím práce s tzv. dynamikou školní třídy jako sociální skupiny. Chcete-li "pěstovat" vztahy, musíte se zabývat řadou jevů - komunikací, hodnotami, rozhodováním, různými formami lidského chování a jednání, seberegulací atd. Díky tomu skupinové vztahy působí na jednotlivce - učí mnoha sociálním dovednostem, mohou být významným faktorem primární prevence patologických a společensky nežádoucích jevů, jejichž výskyt a šíření mezi mládeží trápí v současné době nejen pedagogy. Ovlivňování skupinových vztahů může být pro zkušeného učitele významným nástrojem ovlivňování akceschopnosti skupiny jako celku, což může výrazně napomoci při budování pozitivního školního klimatu, partnerských vztahů mezi učitelem a žákem a v neposlední řadě také efektivnímu učení.
Nákup knihy
Skupinová dynamika ve školní třídě, Soňa Hermochová
- Jazyk
- Rok vydání
- 2005
Doručení
Platební metody
Navrhnout úpravu
- Titul
- Skupinová dynamika ve školní třídě
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Soňa Hermochová
- Vydavatel
- AISIS
- Vydavatel
- 2005
- Vazba
- měkká
- ISBN10
- 8023956124
- ISBN13
- 9788023956122
- Kolekce
- Dokážu to?
- Kategorie
- Mateřství a rodičovství, Pedagogika
- Anotace
- Kniha je zaměřena především na téma mezilidských vztahů ve školní třídě s využitím práce s tzv. dynamikou školní třídy jako sociální skupiny. Chcete-li "pěstovat" vztahy, musíte se zabývat řadou jevů - komunikací, hodnotami, rozhodováním, různými formami lidského chování a jednání, seberegulací atd. Díky tomu skupinové vztahy působí na jednotlivce - učí mnoha sociálním dovednostem, mohou být významným faktorem primární prevence patologických a společensky nežádoucích jevů, jejichž výskyt a šíření mezi mládeží trápí v současné době nejen pedagogy. Ovlivňování skupinových vztahů může být pro zkušeného učitele významným nástrojem ovlivňování akceschopnosti skupiny jako celku, což může výrazně napomoci při budování pozitivního školního klimatu, partnerských vztahů mezi učitelem a žákem a v neposlední řadě také efektivnímu učení.