Více o knize
První čtení, to nic není. Pohádky jsou určeny dětem, které se učí číst, naučily se písmena a chtějí číst jednoduché texty. Zároveň texty odpovídají požadavkům výuky čtení tzv. genetickou metodou, kdy děti čtou a píšou pouze velká tiskací písmena, neslabikují, ale pouze hláskují. Pohádky jsou proto psány velkými tiskacími písmeny a jsou řazeny od textů složených jen z jednoslabičných slov až po pohádky se čtyřslabičnými slovy. Příběhy jsou přiměřeně krátké a stylisticky jednoduché, aby děti pochopily pointu. Ve škole je možné pohádky také použít v rámci mezipředmětových vztahů, například v kresbě při výtvarné výchově. V neposlední řadě mohou pohádky pomoci řešit emočně volní vlastnosti a vztahy i předkládat dětem vzory chování. Eva Horáková je učitelka s dlouholetou praxí, v současné době učí v první třídě, matka dvou dětí, z nichž jedno ve škole absolvovalo výuku čtení genetickou metodou. Pro jeho potřebu se rozhodla začít psát vhodné texty. V Portálu vyšla její knížka pohádek pro první čtení Zvířátka (2010).
Nákup knihy
Pohádkový svět, Eva Horáková, Vendula Hegerová
- Jazyk
- Rok vydání
- 2011,
- Stav knihy
- Jako nová
- Cena
- 145 Kč
Doručení
Platební metody
Navrhnout úpravu
- Titul
- Pohádkový svět
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Eva Horáková, Vendula Hegerová
- Vydavatel
- Portál
- Vydavatel
- 2011
- Vazba
- pevná
- ISBN10
- 8073678527
- ISBN13
- 9788073678524
- Kolekce
- První čtení, to nic není
- Kategorie
- Pohádky / Dětská
- Hodnocení
- 4,45 z 5
- Anotace
- První čtení, to nic není. Pohádky jsou určeny dětem, které se učí číst, naučily se písmena a chtějí číst jednoduché texty. Zároveň texty odpovídají požadavkům výuky čtení tzv. genetickou metodou, kdy děti čtou a píšou pouze velká tiskací písmena, neslabikují, ale pouze hláskují. Pohádky jsou proto psány velkými tiskacími písmeny a jsou řazeny od textů složených jen z jednoslabičných slov až po pohádky se čtyřslabičnými slovy. Příběhy jsou přiměřeně krátké a stylisticky jednoduché, aby děti pochopily pointu. Ve škole je možné pohádky také použít v rámci mezipředmětových vztahů, například v kresbě při výtvarné výchově. V neposlední řadě mohou pohádky pomoci řešit emočně volní vlastnosti a vztahy i předkládat dětem vzory chování. Eva Horáková je učitelka s dlouholetou praxí, v současné době učí v první třídě, matka dvou dětí, z nichž jedno ve škole absolvovalo výuku čtení genetickou metodou. Pro jeho potřebu se rozhodla začít psát vhodné texty. V Portálu vyšla její knížka pohádek pro první čtení Zvířátka (2010).