Knihobot
Přesně tuhle si přidáte do košíku

Analýza obsahu mediálních sdělení

Parametry

Více o knize

První část publikace tvoří tři texty sociologů z univerzity v Erlangenu-Norimberku, vypracované v rámci společného projektu s katedrou masové komunikace IKSŽ a Centrem mediálních studií FSV UK. Uvádějí čtenáře do problematiky vztahu médií a veřejné sféry, ukazují způsoby kvantitativního rozboru masově mediovaných sdělení a vyhodnocování zpravodajství. Druhá část knihy přináší konkrétní výsledky projektu, který se zabýval zobrazováním tzv. vánoční krize v České televizi na přelomu let 2000 a 2001 ve zpravodajství Českého rozhlasu.

Skladem máme celkem knihy Analýza obsahu mediálních sdělení (2004).

Nákup knihy

Analýza obsahu mediálních sdělení, Winfried Schulz, Irena Reifová, Barbara Köpplová

Jazyk
Rok vydání
2004,
Stav knihy
Jako nová
Cena
140 Kč

Doručení

  •  

Platební metody

Navrhnout úpravu