Marketing od myšlenky k realizaci
Autoři
Parametry
Kategorie
Více o knize
Kniha Marketing – od myšlenky k realizaci význačných osobností českého marketingu prof. Ing. Gustava Tomka, DrSc. a doc. Ing. Věry Vávrové, CSc., řeší problematiku marketingu obecně, poskytuje jednotný pohled na principy marketingu, jeho metody, postupy a nástroje, v souladu s myšlenkou, že „marketing je jen jeden a neustále se rozvíjí“.
Nákup knihy
Marketing od myšlenky k realizaci, Gustav Tomek, Věra Vávrová
- Jazyk
- Rok vydání
- 2008
Jakmile ji vyčmucháme, pošleme vám e-mail.
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Marketing od myšlenky k realizaci
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Gustav Tomek, Věra Vávrová
- Vydavatel
- Professional Publishing
- Rok vydání
- 2008
- ISBN10
- 8086946800
- ISBN13
- 9788086946801
- Kategorie
- Podnikání a ekonomie
- Anotace
- Kniha Marketing – od myšlenky k realizaci význačných osobností českého marketingu prof. Ing. Gustava Tomka, DrSc. a doc. Ing. Věry Vávrové, CSc., řeší problematiku marketingu obecně, poskytuje jednotný pohled na principy marketingu, jeho metody, postupy a nástroje, v souladu s myšlenkou, že „marketing je jen jeden a neustále se rozvíjí“.