Knihobot

Marketing od myšlenky k realizaci

Hodnocení knihy

5,0(1)Ohodnotit

Parametry

  • 308 stránek
  • 11 hodin čtení

Více o knize

Kniha Marketing – od myšlenky k realizaci význačných osobností českého marketingu prof. Ing. Gustava Tomka, DrSc. a doc. Ing. Věry Vávrové, CSc., řeší problematiku marketingu obecně, poskytuje jednotný pohled na principy marketingu, jeho metody, postupy a nástroje, v souladu s myšlenkou, že „marketing je jen jeden a neustále se rozvíjí“.

Vydání

Nákup knihy

Marketing od myšlenky k realizaci, Gustav Tomek, Věra Vávrová

Jazyk
Rok vydání
2008
product-detail.submit-box.info.binding
(pevná)
Zrovna tento výtisk už nemáme.
nebo
Zobrazit jiný výtisk

Doručení

  •  

Platební metody

5,0
Výborná
1 Hodnocení

Tady nám chybí tvá recenze.