Marketing od myšlenky k realizaci
Autoři
Parametry
Kategorie
Více o knize
Na našem trhu existují již tituly, nesoucí ve svém názvu marketing. Tato literatura však je spíše zaměřena na specifické stránky marketingu od technik výzkumu trhu, strategického plánování a komunikační politiky až po specifické přístupy marketingu v konkrétních oblastech řízení (zahraniční obchod, zdravotnictví, marketing měst, muzeí apod.).
Nákup knihy
Marketing od myšlenky k realizaci, Gustav Tomek, Věra Vávrová
- Jazyk
- Rok vydání
- 2007
Jakmile ji vyčmucháme, pošleme vám e-mail.
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Marketing od myšlenky k realizaci
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Gustav Tomek, Věra Vávrová
- Vydavatel
- Professional Publishing
- Rok vydání
- 2007
- Vazba
- pevná
- ISBN10
- 8086946452
- ISBN13
- 9788086946450
- Kategorie
- Podnikání a ekonomie
- Hodnocení
- 5 z 5
- Anotace
- Na našem trhu existují již tituly, nesoucí ve svém názvu marketing. Tato literatura však je spíše zaměřena na specifické stránky marketingu od technik výzkumu trhu, strategického plánování a komunikační politiky až po specifické přístupy marketingu v konkrétních oblastech řízení (zahraniční obchod, zdravotnictví, marketing měst, muzeí apod.).