Knihobot

Marketing od A do Z. Osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažer

Autoři

Hodnocení knihy
4.5

Více o knize

Cílem knihy nejvlivnějšího světového marketingového autora a poradce, která vychází souběžně s americkým/anglickým vydáním, je poskytnout marketingovým manažerům přehledné shrnutí nejdůležitějších marketingových pojmů a koncepcí, aby byli dobře připraveni na hyperkonkurenci v dnešním rychle a převratně se měnícím tržním prostředí. Ph. Kotler nově, "od A až do Z" tyto marketingové koncepce vymezuje a ukazuje, jak se v souladu se změnami tržního prostředí musí v příštích letech změnit také marketing.

Parametry

ISBN
9788072610822
Nakladatelství
Management Press

Kategorie

Vydání

2003, pevná

Stav

Nákup knihy

Dostupnost
Skladem
Cena
335 Kč

Doručení

 

Platební metody

202120222023