Knihobot

Marketing od A do Z. Osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažer

Hodnocení knihy

4,1(863)Ohodnotit

Více o knize

Cílem knihy nejvlivnějšího světového marketingového autora a poradce, která vychází souběžně s americkým/anglickým vydáním, je poskytnout marketingovým manažerům přehledné shrnutí nejdůležitějších marketingových pojmů a koncepcí, aby byli dobře připraveni na hyperkonkurenci v dnešním rychle a převratně se měnícím tržním prostředí. Ph. Kotler nově, "od A až do Z" tyto marketingové koncepce vymezuje a ukazuje, jak se v souladu se změnami tržního prostředí musí v příštích letech změnit také marketing.

Nákup knihy

Marketing od A do Z. Osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažer, Philip Kotler

Jazyk
Rok vydání
2003
product-detail.submit-box.info.binding
(pevná)
Jakmile se objeví, pošleme e-mail.

Doručení

Platební metody

4,1
Velmi dobrá
863 Hodnocení

Tady nám chybí tvá recenze.