Parametry
Kategorie
Více o knize
Kniha ojedinělá šíří zpracování tématu poskytuje komplexnější pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako dovednost ovlivňování mínění. Tato dovednost se uplatňuje v mnoha aspektech společenského života, zejména v marketingu a obchodu, politice nebo vzdělávání, a zahrnuje tak mnohé kulturní, zejména masmediální výstupy: film, zpravodajství, publicistiku, reklamu i propagandu v jejím tradičním pojetí, tzn. jako manipulaci médii za účelem získání společenské kontroly. Kniha je určena nejen pracovníkům firemního PR a marketingu a pracovníkům PR agentur, ale všem, kteří musejí efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím masmédií.
Skladem máme celkem knihy Public relations jako ovlivňování mínění. Jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat (2007).
Nákup knihy
Public relations jako ovlivňování mínění. Jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat, Jozef Ftorek
- Jazyk
- Rok vydání
- 2007,
- Stav knihy
- Jako nová
- Cena
- 37 Kč
Doručení
Platební metody
Navrhnout úpravu
- Titul
- Public relations jako ovlivňování mínění. Jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Jozef Ftorek
- Vydavatel
- Grada
- Vydavatel
- 2007
- Vazba
- měkká
- ISBN10
- 8024719037
- ISBN13
- 9788024719030
- Kategorie
- Podnikání a ekonomie, Marketing a PR
- Anotace
- Kniha ojedinělá šíří zpracování tématu poskytuje komplexnější pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako dovednost ovlivňování mínění. Tato dovednost se uplatňuje v mnoha aspektech společenského života, zejména v marketingu a obchodu, politice nebo vzdělávání, a zahrnuje tak mnohé kulturní, zejména masmediální výstupy: film, zpravodajství, publicistiku, reklamu i propagandu v jejím tradičním pojetí, tzn. jako manipulaci médii za účelem získání společenské kontroly. Kniha je určena nejen pracovníkům firemního PR a marketingu a pracovníkům PR agentur, ale všem, kteří musejí efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím masmédií.