Public relations jako ovlivňování mínění. Jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat
Autoři
Více o knize
Kniha ojedinělá šíří zpracování tématu poskytuje komplexnější pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako dovednost ovlivňování mínění. Tato dovednost se uplatňuje v mnoha aspektech společenského života, zejména v marketingu a obchodu, politice nebo vzdělávání, a zahrnuje tak mnohé kulturní, zejména masmediální výstupy: film, zpravodajství, publicistiku, reklamu i propagandu v jejím tradičním pojetí, tzn. jako manipulaci médii za účelem získání společenské kontroly. Kniha je určena nejen pracovníkům firemního PR a marketingu a pracovníkům PR agentur, ale všem, kteří musejí efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím masmédií.
Vydání
Stav
- Jako nováVyprodáno
- Dobrá48 Kč
- Poškozená36 Kč
Nákup knihy
- Vyřazeno z knihovny
- Dostupnost
- Skladem
- Cena
- 36 Kč
Doručení
Platební metody
202120222023
Skladem máme celkem knihy Public relations jako ovlivňování mínění. Jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat (2007).