Knihobot

Mezinárodní marketing

Strategické trendy a příklady z praxe

Hodnocení knihy

4,0(2)Ohodnotit

Více o knize

Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol. Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují krátké případové studie.

Nákup knihy

Mezinárodní marketing, Hana Machková

Jazyk
Rok vydání
2015,
Stav knihy
Dobrá
Cena
102 Kč

Doručení

  •  

Platební metody

4,0
Velmi dobrá
2 Hodnocení

Tady nám chybí tvá recenze

Navrhnout úpravu