Guerilla marketing : [nejúčinnější a finančně nenáročný marketing!]
Autoři
- Hodnocení knihy
Více o knize
Guerilla marketing je termín zpopularizovaný Jayem C. Levinsonem; jeho kniha kterou nyní poprvé uvítáme na českém trhu, vyšla poprvé již v roce 1982. Levinson definoval touto nálepkou označené aktivity jako nekonvenční cesty k oslovení potenciálních zákazníků realizované s nízkými rozpočty, jejichž výsledkem je, že člověk věnuje kampani svou pozornost, aniž by si byl primárně vědom, že jde o propagaci. (nejúčinnější a finančně nenáročný marketing)
Vydání
Stav
- Jako nováVyprodáno
- Dobrá276 Kč
- Poškozená246 Kč
Nákup knihy
- Flíčky
- Dostupnost
- Skladem
- Cena
- 246 Kč
Doručení
Platební metody
202120222023
Skladem máme celkem knihy Guerilla marketing : [nejúčinnější a finančně nenáročný marketing!] ().