Přesně tuhle si přidáte do košíku
Více o knize
Od novin po sociální sítě hrají masmédia obrovskou roli v utváření způsobu, jakým nahlížíme sami sebe i ty druhé. Autor této poutavé knihy David Giles, který je lektorem psychologie médií při britské University of Winchester, zkoumá naše vztahy s médii, zabývá se účinky reklamy, adorací celebrit a vlivem médií na chování lidí. Studentům, odborníkům v praxi i zájemcům o mediální svět tento úvod do psychologie médií pomůže odhalit, v jaké míře a jakým způsobem média zasahují do našich životů.
Skladem máme celkem knihy Psychologie médií (2012).
Nákup knihy
Psychologie médií, David Giles
- Jazyk
- Rok vydání
- 2012
- product-detail.submit-box.info.binding
- (měkká),
- Stav knihy
- Jako nová
- Cena
- 440 Kč
Doručení
Platební metody
Navrhnout úpravu
- Titul
- Psychologie médií
- Jazyk
- česky
- Autoři
- David Giles
- Vydavatel
- Grada
- Rok vydání
- 2012
- Vazba
- měkká
- ISBN10
- 8024739216
- ISBN13
- 9788024739212
- Kolekce
- Z pohledu psychologie
- Kategorie
- Psychologie, Marketing a PR
- Původní název
- Psychology of the Media
- Hodnocení
- 4,25 z 5
- Anotace
- Od novin po sociální sítě hrají masmédia obrovskou roli v utváření způsobu, jakým nahlížíme sami sebe i ty druhé. Autor této poutavé knihy David Giles, který je lektorem psychologie médií při britské University of Winchester, zkoumá naše vztahy s médii, zabývá se účinky reklamy, adorací celebrit a vlivem médií na chování lidí. Studentům, odborníkům v praxi i zájemcům o mediální svět tento úvod do psychologie médií pomůže odhalit, v jaké míře a jakým způsobem média zasahují do našich životů.