Erlaubtes und Unerlaubtes in der Verkaufsförderung und in der Werbung von A - ZLothar Francke59 KčPoslední kusDo košíku
Entertainment. Spettacoli, centri commerciali, talk show, parchi a tema, social networkEnrico Menduni129 KčPoslední kusDo košíku
Strategické řízení informačního systému a systémová integraceJiří Voříšek59 KčSkladem 2 ks3,0Do košíku
Nezaměstnanost : psychologický, ekonomický a sociální problémBožena Šmajsová Buchtová139 KčSkladem 2 ks4,0Do košíku
Vyluxusované mozky. Triky, které používají firmy, aby nás přiměly k nákupuMartin Lindstrom79 KčSkladem 4 ks4,1Do košíku
Co vás stále ještě na Harvardu nenaučí aneb Jak podnikat ještě úspěšnějiMark McCormack29 KčSkladem 4 ks3,5Do košíku
Do nitra společnosti Apple: Jak skutečně funguje nejobdivovanější firma světaAdam Lashinsky43 KčVelmi dobrá3,5Do košíku
O strategickém marketingu : 10 nejlepších příspěvků z Harvard Business ReviewTomáš Piňos89 KčSkladem 5 ks3,0Do košíku