Event-Marketing. Emotionale Erlebniswelten schaffen. Zielgruppen nachhaltig bindenRoland Bischof81 KčPoškozenáPoškozená1,0Zobrazit detail
Jak myslí Rupert Murdoch. Tajemství úspěchu mediálního magnátaPaul R. La Monica79 KčPoslední kus3,2Do košíku
Kreativní myšlení : vybojujte si tvůrčí prostor ve světě rozvrhů, rozpočtů a šéfůAmy Whitaker359 KčPoslední kus3,5Do košíku
Blázinec v Silicon Valley: Rychlá auta, luxusní jachty, divoké večírky a... naše budoucnostAntonio García Martínez39 KčSkladem 3 ks3,6Do košíku
Jak být nejlepší v systému MLM : jak se prostřednictvím výcviku propracovat až na vrchol jednoho z nejrychleji rostoucích oborů na světěJohn Kalench69 KčPoškozenáPoškozená3,2Zobrazit detail
Mcdonaldizace společnosti: Výzkum měnící se povahy soudobého společenského životaGeorge Ritzer49 KčSkladem 13 ks3,9Do košíku
Strategie digitálního marketingu. Komplexní přístup k budování strategie pro on-line marketingSimon Kingsnorth297 KčPoškozenáPoškozená3,8Zobrazit detail
Marketing na Facebooku a Instagramu : využijte naplno organický dosah i sponzorované příspěvkyTereza Semerádová359 KčSkladem 3 ks2,8Do košíku
Zákazník náš protivník, nebo partner? Clienting nahrazuje marketing a radikálně mění způsob prodejeE. K. Geffroy59 KčPoslední kus2,5Do košíku