Marketingová sociologie : marketingová komunikace a moderní společnostOndřej RoubalVyprodáno4,3Pohlídat
Specifika spotřebitelského segmentu singles a možnosti marketingové komunikace při uspokojování jejich potřebPavla KotyzováVyprodáno4,3Pohlídat
Superbrands 2021. Průvodce některými nejvýznamnějšími značkami České republikyKolektiv autorůVyprodáno4,3Pohlídat
Řízení vztahů se zákazníky (CRM) prostřednictvím diferencovaného hodnotového managementuHana LošťákováVyprodáno4,3Pohlídat
Česká reklama 2001 Year book Art directors club Czech Republic 2001Kolektiv autorůVyprodáno4,3Pohlídat
Miliónový email. Manuál email marketingu pro firmy a podnikatele + EmailAcademy Master CourseDavid KiršVyprodáno4,3Pohlídat
Česká reklama 2002 Year book Art directors club Czech republic '02Kolektiv autorůVyprodáno4,3Pohlídat
Strategie B2B digitálního marketingu: jak využít nové business-to-business strategie a modely k dosažení růstu firmySimon HallVyprodáno4,3Pohlídat
Mezinárodní management a marketing : pro kombinovanou formu studiaMiroslav BuchtaVyprodáno4,3Pohlídat
Handel und Marketing = Obchod a marketing : 10 lekcí obchodní němčiny pro strojařeMilan PišlVyprodáno4,3Pohlídat
Zdaňování neziskových organizací : zejména příspěvkových organizací, krajů, obcí, občanských sdružení, nadací, veřejných vysokých škol, veřejných výzkumných institucí a obecně prospěšných společností : s příklady z praxe 2009Helena StuchlíkováVyprodáno4,3Pohlídat