Největší představitelé marketingu: jejich hlavní myšlenky a názorySultan KermallyVyprodáno4,3Pohlídat
B-to-B marketing : strategická marketingová analýza pro vytváření tržních příležitostíHana LošťákováVyprodáno4,3Pohlídat
Procesní řízení ve veřejném sektoru : teoretická východiska a praktické příkladyMonika GrasseováVyprodáno4,3Pohlídat
Marketingové řízení divadel : jak vnímají návštěvníci divadlo? Jak vnímá divadlo návštěvníky?Petr DostálVyprodáno4,3Pohlídat
Společnost s ručením omezeným : řešení účetní problematiky včetně příkladů z praxePavel BěhounekVyprodáno4,3Pohlídat
Zásady výnosné obchodní reklamy : na základě amerických studií a zkušenostíJan BrabecVyprodáno4,3Pohlídat
Marketing podniku. Marketingové aktivity a tvorba marketingové strategie podnikuJan TomekVyprodáno4,3Pohlídat