Sud, který nemá dno? – Potřeby dětí s poruchami emocí a chování očima výchovných profesionálůKarel ČervenkaVyprodáno4,3Pohlídat
Analýza faktorů determinujících edukaci a profesní orientaci jedinců se zdravotním postiženímIlona FialováVyprodáno4,3Pohlídat
Strategie vzdělávání žáků se speciálními potřebami v inkluzivním prostředí základní školyMiroslava BartoňováVyprodáno4,3Pohlídat
Na ruce si nevidím. Praktické dovednosti pro život se zrakovým postiženímOlga SchindlerováVyprodáno4,3Pohlídat
Systém vzdělávání osob se sluchovým postižením v ČR a specifika vzdělávacích metod při výuceMarie KomornáVyprodáno4,3Pohlídat
Rozvoj sociálních dovedností. Metodika práce u lidí s Aspergerovým syndromemLucie BělohlávkováVyprodáno4,3Pohlídat
Poruchy autistického spektra. Teorie, výzkum, zahraniční zkušenostiBarbora BazalováVyprodáno4,3Pohlídat
Vybrané kapitoly z tyflopedie a surdopedie nejen pro speciální pedagogyKamila RůžičkováVyprodáno4,3Pohlídat
Vysokoškolské studium se zajištěním speciálněpedagogických potřebLea Květoňová ŠvecováVyprodáno4,3Pohlídat