Pět nejdůležitějších dovedností při jednání s lidmi: Jak se prosadit, naučit naslouchat druhým a řešit konfliktySvatoslav GosmanVyprodáno3,3Pohlídat
Efektivní systém řízení strategie : nový nástroj zvyšování výkonnosti a vytváření konkurenční výhodyRobert S. KaplanVyprodáno3,0Pohlídat
Vstaň a mluv - Jak se naučit obratně komunikovat a hovořit na veřejnostiDale CarnegieVyprodáno3,9Pohlídat
Inside the Nudge Unit : how small changes can make a big differenceRichard ThalerVyprodáno4,1Pohlídat
Dobrý a špatný šéf: Jak se stát tím nejlepším a poučit se z chyb těch nejhoršíchRobert I. SuttonVyprodáno3,8Pohlídat
T.G. Masaryk nám odešel : obraz historických chvil odchodu presidenta OsvoboditeleJaroslav NěmečekVyprodánoPohlídat