Sociologie pro ekonomy a manažery
Autoři
Parametry
Více o knize
Přepracované a aktualizované vydání úspěšné publikace přináší nejnovější poznatky o tom, jak účinně využít sociologické přístupy ve firmách a jiných organizacích, v řízení a vedení lidí a pracovních skupin. Kniha je určena vysokoškolským studentům, manažerům, personalistům a lektorům. Autoři v čele s vedoucím katedry psychologie a sociologie řízení VŠE v Praze se oproti předchozímu vydání výrazněji zaměřují na fungování organizace, vztah organizace a vnějšího okolí a na chování jedince v organizaci. Podrobně se věnují sociologickému pojetí organizace a práce, chování, komunikaci a motivaci pracovníka v pracovní skupině, zabývají se vztahem a komunikací firmy a veřejnosti, metodám studia sociální reality a empirickému výzkumu. Srozumitelný a přehledný výklad doplňují příklady z firemní praxe.
Skladem máme celkem knihy Sociologie pro ekonomy a manažery (2006).
Nákup knihy
Sociologie pro ekonomy a manažery, Ivan Nový, Alois Surynek
- Jazyk
- Rok vydání
- 2006
- Stav knihy
- Jako nová
- Cena
- 31 Kč
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Sociologie pro ekonomy a manažery
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Ivan Nový, Alois Surynek
- Vydavatel
- Grada Publishing
- Rok vydání
- 2006
- ISBN10
- 8024717050
- ISBN13
- 9788024717050
- Kolekce
- Manažer; Management
- Kategorie
- Společenské vědy, Podnikání a ekonomie, Ostatní učebnice
- Anotace
- Přepracované a aktualizované vydání úspěšné publikace přináší nejnovější poznatky o tom, jak účinně využít sociologické přístupy ve firmách a jiných organizacích, v řízení a vedení lidí a pracovních skupin. Kniha je určena vysokoškolským studentům, manažerům, personalistům a lektorům. Autoři v čele s vedoucím katedry psychologie a sociologie řízení VŠE v Praze se oproti předchozímu vydání výrazněji zaměřují na fungování organizace, vztah organizace a vnějšího okolí a na chování jedince v organizaci. Podrobně se věnují sociologickému pojetí organizace a práce, chování, komunikaci a motivaci pracovníka v pracovní skupině, zabývají se vztahem a komunikací firmy a veřejnosti, metodám studia sociální reality a empirickému výzkumu. Srozumitelný a přehledný výklad doplňují příklady z firemní praxe.