Epistemologie (nových) médií
Autoři
Parametry
Kategorie
Více o knize
Monografie přináší diferencovanou řadu pohledů na vztah nových médií a jejich teoretické (filozofické) reflexe, včetně reflexe samotné teorie nových médií. Autoři působí na různých vědeckovýzkumných institucích, případně jsou sami praktikujícími umělci. Monografie tvůrčím způsobem zasazuje oblast nových médií do interdisciplinární perspektivy: vztah mezi digitálními médii a teoretickou rovinou je sledován z pohledu přesahu do estetiky, ale i mediálních studií, politologie nebo kognitivní vědy.
Nákup knihy
Epistemologie (nových) médií, Tomáš Chudý, Tomáš Jirsa, Markéta Magidová, Tomáš Dvořák, Lukáš Likavčan, Marek Vanžura
- Jazyk
- Rok vydání
- 2019
Jakmile ji vyčmucháme, pošleme vám e-mail.
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Epistemologie (nových) médií
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Tomáš Chudý, Tomáš Jirsa, Markéta Magidová, Tomáš Dvořák, Lukáš Likavčan, Marek Vanžura
- Vydavatel
- Akademie múzických umění (AMU)
- Rok vydání
- 2019
- Vazba
- měkká
- ISBN10
- 8073314940
- ISBN13
- 9788073314941
- Kategorie
- Filosofie
- Anotace
- Monografie přináší diferencovanou řadu pohledů na vztah nových médií a jejich teoretické (filozofické) reflexe, včetně reflexe samotné teorie nových médií. Autoři působí na různých vědeckovýzkumných institucích, případně jsou sami praktikujícími umělci. Monografie tvůrčím způsobem zasazuje oblast nových médií do interdisciplinární perspektivy: vztah mezi digitálními médii a teoretickou rovinou je sledován z pohledu přesahu do estetiky, ale i mediálních studií, politologie nebo kognitivní vědy.