Vánoce stíháte! Vyzvedněte v Praze i 23. 12.

Knihobot

Úvod do teorie masové komunikace

Autoři

Hodnocení knihy
4.5

Více o knize

Rozsáhlá učebnice základů masové komunikace s přesahem do praxe.Masová média (zvláště tisk, televize a rozhlas) mají v moderních společnostech zásadní a stále vzrůstající význam. Jsou prostředkem moci, rozhodujícím zdrojem výkladů sociální reality a představ o ní, klíčem ke slávě a postavení a poskytují v nemalé míře i zábavu. Proto jsou masová média podrobována nejen veřejnému hodnocení a regulaci, ale stala se i předmětem teoretických úvah. Publikace je jednou z nejoblíbenějších učebnic probírajících všechny hlavní oblasti teorie a fungování masových médií.

Parametry

ISBN
9788071787143
Nakladatelství
Portál

Kategorie

Vydání

Stav

Nákup knihy

  • Mechanické poškození
  • Vyřazeno z knihovny
Dostupnost
Skladem
Cena
257 Kč

Doručení

 

Platební metody

202120222023

Skladem máme celkem knihy Úvod do teorie masové komunikace (1999).