Přes Balíkovnu doručujeme za 49 Kč

Knihobot

Jak prodat neviditelné : průvodce moderním marketingem

Autoři

Více o knize

Autor radí, jak prodávat služby a analyzuje klíčové faktory marketingu služeb (průzkum trhu, public relations, prezentační dovednosti, postavení firmy i služby na trhu, reklama a propagace, tvorba cen, vliv značky a jména společnosti, úspěšná komunikace a zásady udržení si zákazníků). Přináší odpovědi mimo jiné na tyto otázky: proč je chyba snažit se být nejlepší, jak nikdy nepojmenovat svou firmu, co si lidé myslí, když říkají, že poskytujete dobré služby, co by vám Picasso poradil k tvorbě cen, jak ušetřit půl milionu a jaký je nejrychlejší způsob zvýšení prodejní síly. Kniha se zakládá na pětadvacetiletých zkušenostech odborníků různých profesí a předává své moudrosti prostřednictvím často překvapivých příkladů.

Parametry

ISBN
9788072057436
Nakladatelství
Pragma

Kategorie

Nákup knihy

Dostupnost
Skladem
Cena
105 Kč

Doručení

 

Platební metody

202120222023

Skladem máme celkem knihy Jak prodat neviditelné : průvodce moderním marketingem (1997).