Svět hraček a her
Autoři
Parametry
Více o knize
První čtení, to nic není. Pohádky jsou napsány tak, aby je mohly číst děti, které se učí číst. Cvičí si čtení, naučily se písmena a chtějí číst jednoduché texty. Zároveň texty odpovídají požadavkům výuky tzv. genetické metody čtení. (Děti čtou a píšou pouze velká tiskací písmena, neslabikují, ale pouze hláskují.) Pohádky jsou proto psány velkými tiskacími písmeny a jsou řazeny od pohádek složených jen z jednoslabičných slov až po pohádky se čtyřslabičnými slovy. Pohádkové příběhy jsou přiměřeně krátké, a to proto, aby je děti stihly během vyučovací hodiny nebo za domácí úkol přečíst celé, případně aby délkou vyhovovaly i dětem předškolního věku. Jsou stylisticky jednoduché, aby děti pochopily pointu. Ve škole je možné pohádky také použít v rámci mezipředmětových vztahů, např. v kresbě při výtvarné výchově. V neposlední řadě mohou pohádky pomoci řešit emočně volní vlastnosti a vztahy i předkládat dětem vzory chování.
Skladem máme celkem knihy Svět hraček a her (2012).
Nákup knihy
Svět hraček a her, Eva Horáková, Michaela Bergmannová
- Jazyk
- Rok vydání
- 2012
- Stav knihy
- Jako nová
- Cena
- 139 Kč
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Svět hraček a her
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Eva Horáková, Michaela Bergmannová
- Vydavatel
- Portál
- Rok vydání
- 2012
- Vazba
- pevná
- ISBN10
- 8026201701
- ISBN13
- 9788026201700
- Kolekce
- První čtení, to nic není
- Kategorie
- Pohádky / Dětská
- Hodnocení
- 5 z 5
- Anotace
- První čtení, to nic není. Pohádky jsou napsány tak, aby je mohly číst děti, které se učí číst. Cvičí si čtení, naučily se písmena a chtějí číst jednoduché texty. Zároveň texty odpovídají požadavkům výuky tzv. genetické metody čtení. (Děti čtou a píšou pouze velká tiskací písmena, neslabikují, ale pouze hláskují.) Pohádky jsou proto psány velkými tiskacími písmeny a jsou řazeny od pohádek složených jen z jednoslabičných slov až po pohádky se čtyřslabičnými slovy. Pohádkové příběhy jsou přiměřeně krátké, a to proto, aby je děti stihly během vyučovací hodiny nebo za domácí úkol přečíst celé, případně aby délkou vyhovovaly i dětem předškolního věku. Jsou stylisticky jednoduché, aby děti pochopily pointu. Ve škole je možné pohádky také použít v rámci mezipředmětových vztahů, např. v kresbě při výtvarné výchově. V neposlední řadě mohou pohádky pomoci řešit emočně volní vlastnosti a vztahy i předkládat dětem vzory chování.