Vánoce stíháte! Vyzvedněte v Praze i 23. 12.

Knihobot

Masová média

Autoři

Hodnocení knihy
4.2

Více o knize

Autoři se značnou teoretickou i praktickou zkušeností v oblasti fungování médií v České republice nabízejí podrobné uvedení do studia médií z hlediska sociálněvědní disciplíny mediální studia. Jejich ústředním zájmem je mediální komunikace jako obecný pojem, který zahrnuje institucionalizovanou symbolickou interakci a složky, které se na ní podílejí, tedy média, publikum, společenský kontext. Jde o pohled, který bere v úvahu historii i současnost mediální scény i mediálních studií u nás. Výklad je doplněn řadou příkladů z České republiky i ze zahraničí. Kniha je určena především studentům sociálních věd, odborníkům v těchto oblastech, pracovníkům médií, marketingu a reklamy, pedagogům, sociálním psychologům.

Parametry

ISBN
9788073674663
Nakladatelství
Portál

Kategorie

Vydání

Stav

Nákup knihy

Dostupnost
Skladem
Cena
571 Kč

Doručení

 

Platební metody

202120222023

Skladem máme celkem knihy Masová média (2009).