Masová média
Autoři
- Hodnocení knihy
Více o knize
Autoři se značnou teoretickou i praktickou zkušeností v oblasti fungování médií v České republice nabízejí podrobné uvedení do studia médií z hlediska sociálněvědní disciplíny mediální studia. Jejich ústředním zájmem je mediální komunikace jako obecný pojem, který zahrnuje institucionalizovanou symbolickou interakci a složky, které se na ní podílejí, tedy média, publikum, společenský kontext. Jde o pohled, který bere v úvahu historii i současnost mediální scény i mediálních studií u nás. Výklad je doplněn řadou příkladů z České republiky i ze zahraničí. Kniha je určena především studentům sociálních věd, odborníkům v těchto oblastech, pracovníkům médií, marketingu a reklamy, pedagogům, sociálním psychologům.
Vydání
Stav
- Jako nováVyprodáno
- Dobrá571 Kč
- Poškozená511 Kč
Nákup knihy
- Vpisky / podtrhávání
- Dostupnost
- Skladem
- Cena
- 511 Kč
Doručení
Platební metody
202120222023
Skladem máme celkem knihy Masová média (2009).