Média a společnost
Autoři
Parametry
Více o knize
Média a specifický typ sociální komunikace, na níž se podílejí, stále významnějším způsobem ovlivňují podobu společenského, politického i kulturního života současných společností - včetně podílu na výkonu politické moci - i ekonomickou úspěšnost řady odvětví. Dva autoři se značnou teoretickou i praktickou zkušeností v oblasti fungování médií v České republice nabízejí základní uvedení do studia médií z hlediska sociálněvědní disciplíny mediální studia. Jejich ústředním zájmem je mediální komunikace jako obecný pojem, který zahrnuje institucionalizovanou symbolickou interakci jako společenský proces a složky, které se na ní podílejí (média, publikum, společenský kontext). Oproti dosud vycházejícím překladovým publikacím jde o český pohled, beroucí v úvahu historii i současnost mediální scény i mediálních studií u nás. Výklad je doplněn řadou příkladů z České republiky i ze zahraničí.
Skladem máme celkem knihy Média a společnost (2007).
Nákup knihy
Média a společnost, Jan Jirák, Barbara Köpplová
- Jazyk
- Rok vydání
- 2007
- Stav knihy
- Dobrá
- Cena
- 241 Kč
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Média a společnost
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Jan Jirák, Barbara Köpplová
- Vydavatel
- Portál
- Rok vydání
- 2007
- Vazba
- měkká
- ISBN10
- 8073672871
- ISBN13
- 9788073672874
- Kategorie
- Společenské vědy, Skripta a vysokoškolské učebnice
- Anotace
- Média a specifický typ sociální komunikace, na níž se podílejí, stále významnějším způsobem ovlivňují podobu společenského, politického i kulturního života současných společností - včetně podílu na výkonu politické moci - i ekonomickou úspěšnost řady odvětví. Dva autoři se značnou teoretickou i praktickou zkušeností v oblasti fungování médií v České republice nabízejí základní uvedení do studia médií z hlediska sociálněvědní disciplíny mediální studia. Jejich ústředním zájmem je mediální komunikace jako obecný pojem, který zahrnuje institucionalizovanou symbolickou interakci jako společenský proces a složky, které se na ní podílejí (média, publikum, společenský kontext). Oproti dosud vycházejícím překladovým publikacím jde o český pohled, beroucí v úvahu historii i současnost mediální scény i mediálních studií u nás. Výklad je doplněn řadou příkladů z České republiky i ze zahraničí.