10 zlatých pravidel péče o zákazníka, aneb, CRM v digitálním věku
Autoři
Parametry
Kategorie
Více o knize
Nové vydání knihy Ivana Bureše a Pavla Řehulky 10 zlatých pravidel péče o zákazníka aneb CRM v digitálním věku je stejně jako vydání předchozí volným pokračováním veleúspěšného Burešova bestselleru 10 zlatých pravidel prodeje. Autoři v nové knize přenášejí těžiště své pozornosti na podmínky vytváření a dlouhodobého udržování dobrých vztahů se zákazníky. Jsou totiž přesvědčeni, že i v době mocných, počítačem integrovaných marketingových nástrojů o našem obchodním úspěchu rozhoduje – spolu s novým důrazem na pojetí produktu jako komplexu služeb – především vnímavý lidský přístup a „investice“ do budování vztahů a komunikace se zákazníky, že – obrazně řečeno – i v „digitálním“ věku musí někdo „prošlapat podrážky“ a že naším nejlepším obchodním zástupcem bude nadšený zákazník, jemuž poskytneme neobyčejnou nákupní zkušenost, kterou si prostě nedokáže nechat pro sebe...
Skladem máme celkem knihy 10 zlatých pravidel péče o zákazníka, aneb, CRM v digitálním věku (2001).
Nákup knihy
10 zlatých pravidel péče o zákazníka, aneb, CRM v digitálním věku, Ivan Bureš, Pavel Řehulka
- Jazyk
- Rok vydání
- 2001
- Stav knihy
- Dobrá
- Cena
- 77 Kč
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- 10 zlatých pravidel péče o zákazníka, aneb, CRM v digitálním věku
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Ivan Bureš, Pavel Řehulka
- Vydavatel
- Management Press
- Rok vydání
- 2001
- ISBN10
- 8072610562
- ISBN13
- 9788072610563
- Kategorie
- Podnikání a ekonomie
- Anotace
- Nové vydání knihy Ivana Bureše a Pavla Řehulky 10 zlatých pravidel péče o zákazníka aneb CRM v digitálním věku je stejně jako vydání předchozí volným pokračováním veleúspěšného Burešova bestselleru 10 zlatých pravidel prodeje. Autoři v nové knize přenášejí těžiště své pozornosti na podmínky vytváření a dlouhodobého udržování dobrých vztahů se zákazníky. Jsou totiž přesvědčeni, že i v době mocných, počítačem integrovaných marketingových nástrojů o našem obchodním úspěchu rozhoduje – spolu s novým důrazem na pojetí produktu jako komplexu služeb – především vnímavý lidský přístup a „investice“ do budování vztahů a komunikace se zákazníky, že – obrazně řečeno – i v „digitálním“ věku musí někdo „prošlapat podrážky“ a že naším nejlepším obchodním zástupcem bude nadšený zákazník, jemuž poskytneme neobyčejnou nákupní zkušenost, kterou si prostě nedokáže nechat pro sebe...