Vánoce stíháte! Vyzvedněte v Praze i 23. 12.

Knihobot

Jak zaujmout hned napoprvé. Proč některé nápady okamžitě upoutají a jiné zapadnou

Autoři

Více o knize

Proč některé nápady, myšlenky či zprávy okamžitě zaujmou a jiné nikoli? Čím to je, že něco si lidé zapamatují tak snadno? Proč jedna reklama zabere a druhá zapadne? Autoři zábavnou formou a pomocí nepřeberného množství příkladů z praxe dokumentují, jaké náležitosti musí prezentace myšlenky splňovat. V šesti kapitolách své celosvětově úspěšné příručky seznamují čtenáře s tím, co tvoří jádro informace, jak upoutat pozornost nečekaným zvratem, proč uvádět konkrétní fakta a jména jednotlivců, jak přesvědčit lidi, aby zprávě uvěřili, jak vyvolat emoce a vyprávět příběh, který si každý zapamatuje rozhodně lépe než suchou statistiku nebo poučku.

Parametry

ISBN
9788024913162
Nakladatelství
Ikar

Kategorie

Vydání

2009

Stav

Nákup knihy

Dostupnost
Skladem
Cena
197 Kč

Doručení

 

Platební metody

202120222023