Knihobot

Sociální a mediální komunikace

Autoři

Hodnocení knihy
4.0

Více o knize

Vysokoškolská učebnice Sociální a mediální komunikace je určena posluchačům magisterského studia oborů nespecializovaných na sociální a masovou komunikaci. Na rozdíl od skript je tento text míněn jako plnohodnotná učebnice, méně závislá na ústním výkladu, jehož užitečnost tím ovšem nemá být nikterak zpochybněna. Tématika zahrnuje základní pojmy z oblasti teorie komunikace a komunikační vědy, poznatky ze sociální a mediální komunikace a detailnější analýzu přínosů a rizik soudobých hromadných sdělovacích prostředků. Značná pozornost je věnována současnému stavu i předpokládanému vývoji informační společnosti v souvislostech kulturních a sociálních aspektů životního stylu, trávení volného času i pracovních aktivit. Jedním z hlavních cílů kurzu je systematizování základních znalostí o médiích v případech absence mediální výchovy a jisté doplnění klasických humanitních oborů (politologie, sociologie, filosofie) o poznatky a souvislosti spojené s informační společností. Výběr témat byl kromě metodicko-pedagogického hlediska řízen i snahou o pojetí komunikační vědy jako živého, stále se vyvíjejícího a aktuálního oboru, proto jsou exponována témata umožňující vnímání komunikace v aktuálních společenských a politických souvislostech. Koncepce komunikace je založena na přístupu komunikačních věd, ale tématicky práce není omezena tímto oborem. Četné přesahy, zejména do sociologie a politologie, byly nutné k vystižení všech důležitých aspektů mezilidské komunikace na současném stupni vývoje lidské společnosti.

Parametry

ISBN
9788074520020

Kategorie

Nákup knihy

Dostupnost
Skladem
Cena
119 Kč

Doručení

 

Platební metody

202120222023

Skladem máme celkem knihy Sociální a mediální komunikace (2010).