Teorie a nástroje vzdělávací politiky
Autoři
Parametry
Kategorie
Více o knize
Držíte v ruce publikaci, která je součástí trilogie učebních textů o vzdělávací politice. Hlavním důvodem k vydání těchto textů byl vznik specializace "vzdělávací politika" v rámci magisterského oboru veřejná a sociální politika na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze. Studium této specializace je určeno těm, kteří hodlají nalézt své profesní uplatnění v oblasti vzdělávání (ve veřejné správě, v neziskových organizacích, v roli analytiků, konzultantů atd.). Vzhledem k tomu, jakou roli hraje vzdělávání v nastupující společnosti vědění, pevně doufáme, že publikace bude užitečná nejenom studentům veřejné a sociální politiky a podobných oborů, ale že v ní najdou cenné informace a poznatky i lidé, kteří řídí či pomáhají řídit vzdělávací procesy na nejrůznějších úrovních a všichni ti, kdo chtějí pomáhat vytvářet prostředí příhodné pro vzdělávání, tvořivost a inovace.
Nákup knihy
Teorie a nástroje vzdělávací politiky, Arnošt Veselý, Jaroslav Kalous
- Jazyk
- Rok vydání
- 2006
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Teorie a nástroje vzdělávací politiky
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Arnošt Veselý, Jaroslav Kalous
- Vydavatel
- Karolinum
- Rok vydání
- 2006
- Vazba
- pevná
- ISBN10
- 8024612607
- ISBN13
- 9788024612607
- Kategorie
- Pedagogika
- Hodnocení
- 4 z 5
- Anotace
- Držíte v ruce publikaci, která je součástí trilogie učebních textů o vzdělávací politice. Hlavním důvodem k vydání těchto textů byl vznik specializace "vzdělávací politika" v rámci magisterského oboru veřejná a sociální politika na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze. Studium této specializace je určeno těm, kteří hodlají nalézt své profesní uplatnění v oblasti vzdělávání (ve veřejné správě, v neziskových organizacích, v roli analytiků, konzultantů atd.). Vzhledem k tomu, jakou roli hraje vzdělávání v nastupující společnosti vědění, pevně doufáme, že publikace bude užitečná nejenom studentům veřejné a sociální politiky a podobných oborů, ale že v ní najdou cenné informace a poznatky i lidé, kteří řídí či pomáhají řídit vzdělávací procesy na nejrůznějších úrovních a všichni ti, kdo chtějí pomáhat vytvářet prostředí příhodné pro vzdělávání, tvořivost a inovace.