Knihobot

Ofenzivní marketing aneb Jak zaútočit na konkurenci

Autoři

Více o knize

Práce má tendenci rozmnožovat se sama bez ohledu na účelnost - a to donekonečna. Čas, který máme k dispozici, je naopak veličinou konečnou. Tento protiklad je nejčastější příčinou frustrace vedoucích pracovníků. Ůměrne rostoucí pracovní zátěži roste i nebezpečí ztráty smyslu pro účelnost práce: z každodenního pracovního programu se může pomalu, ale jistě začít vytrácet cílevědomost. Tento plíživý proces můžeme přirovnat k ztrátě kontaktu se špicí pelotonu v cyklistickém závodě. Zaostávající závodníci "dřou" někde vzadu roztroušeni ve skupinkách a někdy i jako zapomenutí jednotlivci. Sami dávno již zapoměli na hlavní cíl, s kterým vstupovali do závodu, totiž vyhrát nebo se co nejlépe umístit, a myslí už jen na to, aby vůbec dojeli.

Parametry

ISBN
9788072610600
Nakladatelství
Management Press

Kategorie

Vydání

Stav

Nákup knihy

Dostupnost
Skladem
Cena
27 Kč

Doručení

 

Platební metody

202120222023

Skladem máme celkem knihy Ofenzivní marketing aneb Jak zaútočit na konkurenci (2002).