Vánoce stíháte! Vyzvedněte v Praze i 23. 12.

Knihobot

Základy marketingového práva a práva duševního vlastnictví

Autoři

Více o knize

Základy marketingového práva a práva duševního vlastnictví. Fundamentals of marketing law and intellectual property law Učební text vhodný i pro neprávníky plynule vykládá institut práva duševního vlastnictví a práva mediálního, a to včetně mnoha názorných příkladů z právní praxe. Část mediálního práva představuje právní regulaci základních komunikačních kanálů od tisku, televize a rozhlasu k novým médiím a sociálním sítím. Výklad se zaměřuje na odpovědnost jednotlivých médií ale i jednotlivců vytvářejících mediální a reklamní obsah. Text seznamuje také s regulací reklamy, nekalou soutěží a stále významnějším právem na ochranu osobnosti. Bilingvální česko-anglické vydání.

Parametry

ISBN
9788074081736

Kategorie

Vydání

2018, měkká

Stav

Nákup knihy

Dostupnost
Skladem
Cena
125 Kč

Doručení

 

Platební metody

202120222023