Organizační kultura: Od sdílených hodnot a cílů k vyšší výkonnosti podniku
Autoři
Více o knize
Publikace se zaměřuje na jedno z významných témat podnikového řízení, kterým je podniková/organizační kultura. Autoři v čele s vedoucím katedry psychologie a sociologie řízení Vysoké školy ekonomické v Praze vysvětlují, jak formulovat, utvářet, prosazovat a využívat kulturu jako účinný nástroj ovlivňování pracovního jednání zaměstnanců, a tedy i realizace podnikové strategie. Zásadními inovačními přínosy knihy jsou charakteristika progresivních typů kultur, posouzení vhodnosti jednotlivých kultur pro různé podnikové strategie a postupy jejich prosazování. Kniha je určena širokému spektru manažerů, personalistů, trenérů, poradců a studentů vysokých škol.... celý text
Vydání
2004
Stav
- Jako nováVyprodáno
- DobráVyprodáno
- Poškozená102 Kč
Nákup knihy
- Vpisky / podtrhávání
- Dostupnost
- Skladem
- Cena
- 102 Kč
Doručení
Platební metody
202120222023