Vánoce stíháte! Vyzvedněte v Praze i 23. 12.

Knihobot

Art of creativity, aneb, Kreativita jako klíčová kompetence v době změn

Autoři

Více o knize

Kniha "ART OF CREATIVITY ........."sestává ze dvou obsahově odlišných částí. Kapitoly 1-4 jsou více teoreticky pojaté, snaží se postihnout podstatu kreativity a zachytit její aspekty, zatímco druhá, podstatně rozsáhlejší část knihy - počínaje 5. kapitolou - má spíše praktický význam a zabývá se metodami a použitím kreativního myšlení v praxi. Pojetí kreativity je praktické, zaměřené do komerční oblasti, jak ostatně nasvědčuje podtitul, a nechává stranou ostatní sféry kreativní reality, zejména umění. Autoři vycházejí z výkladu pojmu kompetence, uvádějí základní teorie, pokoušejí se vysvětlovat kreativitu z mnoha stran, zabývají se kreativní osobnostní, schopnostmi, vztahem k inteligenci, aspekty tvůrčího myšlení, biologicko-psychosociálním modelem kreativity. Teoretická část obvykle otráví čtenáře složitým výkladem, zde je však podána teorie názorně, pochopitelně - a dokonce i čtivě. Složité věci jsou vysvětleny vcelku jasným způsobem. Více prostoru věnují autoři praktickému využití kreativity - řešení problémů, praktickému použití, metodám a také bariérám. Využívají zkušeností z velké a inovativní výrobní organizace. Proto má kniha značný přínos pro praktiky. Není zbytečně upovídaná (na některých místech je až lakonicky stručná) a na celkem malém prostoru dokáže vyjádřit vše co je v této oblasti podstatné. Pěkně, jasně a stručně popsané metody: stačí vzít si knihu před sebe a podle návodů postupovat. Inspirace pro každého, kdo chce změnit věci kolem sebe nebo svůj vlastní způsob myšlení.

Parametry

ISBN
9788086723822

Kategorie

Vydání

2009, měkká

Stav

Nákup knihy

Dostupnost
Skladem
Cena
89 Kč

Doručení

 

Platební metody

202120222023