Přesně tuhle si přidáte do košíku
Více o knize
Cílem knihy nejvlivnějšího světového marketingového autora a poradce, která vychází souběžně s americkým/anglickým vydáním, je poskytnout marketingovým manažerům přehledné shrnutí nejdůležitějších marketingových pojmů a koncepcí, aby byli dobře připraveni na hyperkonkurenci v dnešním rychle a převratně se měnícím tržním prostředí. Ph. Kotler nově, "od A až do Z" tyto marketingové koncepce vymezuje a ukazuje, jak se v souladu se změnami tržního prostředí musí v příštích letech změnit také marketing.
Skladem máme celkem knihy Marketing od A do Z. Osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažer (2003).
Nákup knihy
Marketing od A do Z. Osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažer, Philip Kotler
- Jazyk
- Rok vydání
- 2003
- product-detail.submit-box.info.binding
- (pevná),
- Stav knihy
- Dobrá
- Cena
- 257 Kč
Doručení
Platební metody
Navrhnout úpravu
- Titul
- Marketing od A do Z. Osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažer
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Philip Kotler
- Vydavatel
- Management Press
- Rok vydání
- 2003
- Vazba
- pevná
- ISBN10
- 8072610821
- ISBN13
- 9788072610822
- Kategorie
- Marketing a PR
- První vydání
- 2003
- Původní název
- Marketing Insights from A to Z
- Hodnocení
- 4,5 z 5
- Anotace
- Cílem knihy nejvlivnějšího světového marketingového autora a poradce, která vychází souběžně s americkým/anglickým vydáním, je poskytnout marketingovým manažerům přehledné shrnutí nejdůležitějších marketingových pojmů a koncepcí, aby byli dobře připraveni na hyperkonkurenci v dnešním rychle a převratně se měnícím tržním prostředí. Ph. Kotler nově, "od A až do Z" tyto marketingové koncepce vymezuje a ukazuje, jak se v souladu se změnami tržního prostředí musí v příštích letech změnit také marketing.