Přes Balíkovnu doručujeme za 49 Kč

Knihobot

Strategické řízení značky

Autoři

Hodnocení knihy
5.0

Více o knize

Jedinečná exkluzivní kniha předního světového odborníka v oblasti brand managementu a spoluautora nejnovějšího vydání bible marketingového řízení Marketing management je základní a nejuznávanější světovou publikací o strategickém řízení značky. Autor se komplexně a s velkou znalostí oboru zabývá všemi aspekty budování, měření a řízení značky jako základním marketingovým přístupem současnosti. Kniha úspěšně spojuje praktické rady se skutečnou praxí a nabízí velké množství reálných příkladů a případových studií.

Parametry

ISBN
9788024714813
Nakladatelství
Grada

Kategorie

Nákup knihy

  • Mechanické poškození
  • Flíčky
Dostupnost
Skladem
Cena
218 Kč

Doručení

 

Platební metody

202120222023

Skladem máme celkem knihy Strategické řízení značky (2007).