Vánoce stíháte! Vyzvedněte v Praze i 23. 12.

Knihobot

Mezinárodní marketing. Strategické trendy a příklady z praxe

Autoři

Hodnocení knihy
4.0

Více o knize

Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol. Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují krátké případové studie.

Parametry

ISBN
9788024753669
Nakladatelství
Grada

Kategorie

Nákup knihy

Dostupnost
Skladem
Cena
32 Kč

Doručení

 

Platební metody

202120222023