Guerilla marketing : [nejúčinnější a finančně nenáročný marketing!]
Autoři
Parametry
Kategorie
Více o knize
Guerilla marketing je termín zpopularizovaný Jayem C. Levinsonem; jeho kniha kterou nyní poprvé uvítáme na českém trhu, vyšla poprvé již v roce 1982. Levinson definoval touto nálepkou označené aktivity jako nekonvenční cesty k oslovení potenciálních zákazníků realizované s nízkými rozpočty, jejichž výsledkem je, že člověk věnuje kampani svou pozornost, aniž by si byl primárně vědom, že jde o propagaci. (nejúčinnější a finančně nenáročný marketing)
Vydání
Skladem máme celkem knihy Guerilla marketing : [nejúčinnější a finančně nenáročný marketing!] ().
Nákup knihy
Guerilla marketing : [nejúčinnější a finančně nenáročný marketing!], Jay Conrad Levinson
- Jazyk
- Rok vydání
- Stav knihy
- Dobrá
- Cena
- 248 Kč
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Guerilla marketing : [nejúčinnější a finančně nenáročný marketing!]
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Jay Conrad Levinson
- Vydavatel
- Computer Press
- ISBN10
- 802512472x
- ISBN13
- 9788025124727
- Kategorie
- Marketing a PR
- Hodnocení
- 4,35 z 5
- Anotace
- Guerilla marketing je termín zpopularizovaný Jayem C. Levinsonem; jeho kniha kterou nyní poprvé uvítáme na českém trhu, vyšla poprvé již v roce 1982. Levinson definoval touto nálepkou označené aktivity jako nekonvenční cesty k oslovení potenciálních zákazníků realizované s nízkými rozpočty, jejichž výsledkem je, že člověk věnuje kampani svou pozornost, aniž by si byl primárně vědom, že jde o propagaci. (nejúčinnější a finančně nenáročný marketing)