Politický marketing a české politické strany. Volební kampaně v roce 2006Anna Matušková79 KčPoslední kus4,3Do košíku
Nebojte se (v) EU : hrozby, reakce a budoucnost evropské bezpečnostiMartin Hrabálek89 KčPoslední kus4,3Do košíku
Dvacet let svobody, aneb, Demokracie není samozřejmost : výběr soutěžních esejůMarián Belko99 KčPoslední kus4,3Do košíku
Pět let v NATO. Vojenské, politické a společenské aspekty členství České republiky v NATOZbyněk Pavlačík44 KčPoslední kus4,3Do košíku
Challenges of Consolidation and the Post-communist Party SystemsMaxmilián Strmiska44 KčPoslední kus4,3Do košíku
Poválečná obnova a budování míru. Role a strategie mezinárodních nevládních organizacíŠárka WaisováVyprodáno4,3Pohlídat
Zahraniční politika České republiky vůči zemím Blízkého Východu, Zakavkazska a Střední AsieStanislav BalíkVyprodáno4,3Pohlídat
Od lokálních mítinků k politickému marketingu: Teorie a vývoj politické komunikace a volebních kampaníEva LebedováVyprodáno4,3Pohlídat
Transatlantické vztahy a zahraniční politika středoevropských zemí : od konce studené války do současnostiBřetislav DančákVyprodáno4,3Pohlídat
Zahraniční a bezpečnostní politika Slovinska, Chorvatska a Rumunska a vývoj bezpečnostní situace v Bosně a HercegoviněVěra StýskalíkováVyprodáno4,3Pohlídat
Obecná odpovědnost členů představenstva akciových společností v česko-americko-německém srovnáníJan PetrovVyprodáno4,3Pohlídat
Vývoj a výsledky procesů kontroly zbrojení a odzbrojování. Marnost nad marnost?Petra KuchyňkováVyprodáno4,2Pohlídat