Marketing od A do Z. Osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažerPhilip KotlerVyprodáno4,1Pohlídat
Lídři jedí poslední. Proč některé týmy drží pohromadě a jiné se rozpadajíSimon SinekVyprodáno4,1Pohlídat
Budoucnost organizací : průvodce budováním organizací v 21. století na základě evoluce lidského uvažováníFrederic LalouxVyprodáno4,4Pohlídat
Pravidlo žádných pravidel. Převratná firemní kultura, díky níž Netflix dobyl světReed HastingsVyprodáno4,5Pohlídat
Manažerské účetnictví - případové studie a příklady pro bakalářské studiumLibuše ŠoljakováVyprodáno4,3Pohlídat
Kreativní myšlení : vybojujte si tvůrčí prostor ve světě rozvrhů, rozpočtů a šéfůAmy WhitakerVyprodáno3,9Pohlídat
Forex: Ziskové intradenní a swingové obchodní strategie: Jak na technickou a fundamentální analýzu pro úspěch na finančních trzíchKathy LienVyprodáno4,3Pohlídat
Tak to dělá Toyota : 14 zásad řízení největšího světového výrobceJeffrey K. LikerVyprodáno4,1Pohlídat
Klíče k pozitivnímu myšlení. Deset kroků ke zdraví, bohatství a úspěchuNapoleon HillVyprodáno4,0Pohlídat